hunger

Börjar känna mig lite hungrig nu...men vill ändå vänta lite med att äta..ska ju klara mig hela kvällen sen, så skulle helst vänta till 14 eller nått iaf...hur jag nu ska klara det...Sen är ju bara frågan vad jag ska äta...får bli nåra resten från frysen antar jag...inge kul att laga mat åt mig själv ändå...Nått ska det väl finnas.
Är nå fel på mig...jag är dötrött...är det vädret eller är det jag måne tro...lätt att skylla på vädret är det ju iaf..=) Skulle var skönt att somna nån halvtimme, fast det vore inte skönt att vakna efter den, så ska låta bli, måste ju vara lite med ikväll lixom, ska ju lära mig å få in en massa i huvet, sen ikväll däremot lär jag sova rikigt skönt=) Jobbar sen till 13 imorrn, å sen har jag inget jobb förrän på måndag igen, då på mitt gamla jobb, hela veckan där typ, bara försöka ha nya i tanken hela tiden så jag inte glömmer bort allt...haha...ne då, bättre minne än så brukar jag allt ha.
Måste dock försöka komma ihåg att ta med mig nått litet block idag, å penna, så jag kan skriva ner lite grejer...vet ju för 17 inte ens vad jag ska ringa för nummer om jag skulle bli sjuk...kan ju bli jobbigt lixom. Får hoppas jag har tillräkligt med minne för att komma ihåg att fråga om det idag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0