långsamt

Känns som tide går jätte långsamt idag...eller, det känns ju inte bara så...den går långsamt...Men det blir ju lätt så när man typ inget gör...
Promenaden jag tänkte tar jag å avaktar med till lunchtid typ, bara för att se så magen verkligen är stabil, inte kul att vara långt från toalett om det skulle sätta fart.
Känner för att baka...men det kan jag ju inte...smittorisk lixom...jaja...önskar så att vi hade balkongen i söder, då skulle jag fasen sätta mig där i linne å sola lite. Vore ju helt underbart... Eller bo så man hade trädgård...det vore heller inte så dumt, kunna gå ut å sätta sig...jaja..bara drömma vidare...
Får nog bli en film eller så, så kan jag ju ta en prominix sen.
Kram

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ja och precis så är det många gånger.Att bakom leendet man ger döljer sej mycket smärta och sorg.
Tack för den långa fina kommenataren.Den betydde mycket!

2008-04-22 @ 09:54:36
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0