måndag igen..

Måndag morron...jag är helt jäkla slut, å behöver efter denna natten inte fundera ens på om det är förkylning eller allergi, det är helt klatr förkylning..så klart...legat med frossa i natt, fast ändå sovit ganska skapligt, det måste jag säga. Tog en temp nu på morronen, men då var det inget, men ska nog ta en värktablett ändå, för man vet aldrig när febern vill återkomma...Så jag är jättesugen på att jobba idag...7-14:30, så 7 timmars slit å 30 min rast..jaja...får som sagt vila när jag kommer hem, å får väl helt enkelt gå lite på halvfart idag, inte mer med det.
Nu har jag fått i mig en halv macka å ett glas juice, jag vet, det är inte mkt, men jag har så svårt att äta så här tidigt, men va faktiskt lite hungrig nu när jag vakna.
Känner att jag gick upp lite för tidigt...45 minuter kvar innan jag ska gå ca...kunde sovit en halvtimme till...men men...hinner jag kanske piggna till lite smått iaf.
Ha en bra dag alla.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig.

2008-04-28 @ 05:08:16
URL: http://lmongo.blogg.se
Postat av: Linda

Nej, har precis börjat friskna till från bihålsinflammation så jag är täppt och kan knappt andas så då tröttnade jag på att försöka sova. Och nu är en unge uppe och ska snart iväg till skolan och två ska upp om en timme så de känns meningslöst att sova nu.

2008-04-28 @ 05:19:06
URL: http://lmongo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0