solen

Nu när solen så smått börjar titta fram, ja då är det snart dax att åka iväg...toppen aså.
Bättre att det regnar såna här dagar...då känns det lättare att åka iväg..ååå...eller att iaf att Johan jobbar, då känns det inte heller som ngt att åka å jobba, spelar roll då lixom, men nu, när han är hemma å allt...vill ju jag med vara hemma..jag "ledig" tis å tors å han onsdag, det är ju så jäkla typiskt lixom. Ne, ska väl sluta klaga, ska vara glad att man får jobba lite iaf. Men jag är ju sån, vissa dagar klagar jag på allt...men tro inte att jag är bitter, jag är en glad prick oxå=) men ibland måste man få beklaga sig.
Ska väl snart ta å börja göra mig iårdning, lite smink å lite andra kläder, sen är jag redo.
Ha en bra eftermiddag å kväll.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0