världens underbaraste=)

Jag har väldens underbaraste karl, jag somna, hade ställt klockan men stängde av den för att jag bara inte orka, Johan kom hem, å jag bara kände, visst ja, maten...men han sa till mig att ligga kvar å sova om jag ville, så sov en stund till å ha börja med maten, så gullig han är=)
Jag har verkligen ingen ork...inte till nått typ...helt tung i huvet...jaja...så även fast jag ingen feber har, känns inte så, så känner jag mig förbasat dålig...nåja, får slöa hemma, imorrn blir det upp igen, då ska dte jobbas...Om jag smittar ner de gamla? finns ju alltid en risk...dock är alla redan så förkylda, så gör nog ingen större skillnad...
Nu tror jag typ maten är klar=)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0