15 minters sömn

Fick en sån oerhörd huvudvärk förrut...huvet lixom banka samtidigt som det typ domnade bort...Har inte haft så många gånger med huvudvärk sen jag var dålig, men dagarna kommer ibland, så som idag, sov i 3 timmar...eller 15 minuter på lilla visarn som mina svärföräldrar bukar säga... Känns inge bra att sova bort så mkt av dagen, men vad ska man göra, kunde inte hålla mig vaken...Har fortfarande lite ont i huvet, men det är bra mkt bättre, gav ut en liten stund så jag fick mig lite luft...Hade tydligen vare lite oväder när jag låg å sov, men åska å regn..så kan det va...
Johan ligger i badet just nu så tänkte jag skulle kolla lite bloggar å så innan vi börjar tänka kvällsmat igen..
Kram

Kommentarer
Postat av: Naomi

Ja, tycker jag med! Längtar faktiskt :D

2008-08-20 @ 18:36:59
URL: http://blogg.ungamammor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0