värktabletter är susen=)

Värktabletterna gjorde verkligen vad de skulle idag...mår bra mkt bättre nu...klart, näsan rinner lite mer än vad den ska, fast inte så farligt längre, va ju värre imorse när jag gick upp, nu är det nästan inget...halsen, ja den är som den är...men det går att leva med...finns ju halstabletter som lindrar lite iaf...=)
Ser ut att bli rikigt fint väder idag, det kanske blir som metrologerna sagt för en gångs skull..annars brukar d eju bara ha rätt de gånger de säger att det ska bli regn... Dock så ska jag inte klä av mig för mkt...för nån direkt värme är det inte, inte än iaf...blir jeans å kortärm å sen en tröja över det, går säkert att ta av tröjan sen, bara vi är framme i Hultsfred, men än så länge när jag ska till bussen å så där är det nog bäst att ha den på...
Ska gå nu om nån halvtimme, tänkte jag skulle dra ett par drag med mascaran å så behöver tänderna borstas, sen är det bara bege sig till bussen.=)
Ha en bra dag kära läsare.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0