Betyg

Då var vi hemma igen. Betygssamtalet gick snabbt..men det är ju för att det inga problem med mig är...=) Iaf VG i social omsorg och etik, ev i psykologin oxå, men hon skulle prata med en annan lärare och läsa min praktikuppgift, sen var det bara männiksan socialt och kulturellt, där blev det iaf G, men den känns inte som en så viktig kurs ändå..Just socila omsorg är ju helt klart den som är bäst att ha lite högre betyg i, även fast det egetnligen inte gör ngt om det "bara" är G rakt igenom..men det är ju roligt med lite högre i några ämnen iaf=)
Nu ska jag bara ta beslut hur jag vill göra till våren, jag har nämligen möjlighet att validera praktiken då med...eftersom den är inom vård och omsorg..jag vet dock inte än...känns så dumt på nått sätt att inte göra den, samtidigt så är det ju skönt att slippa jobba 35 timmar i veckan gratis...det är ju det det blir eftersom jag inte behöver göra praktiken, för de som inte har erfarenheten är det ju en stor del av utbildningen, men för min del är det ju bara om jag typ tycker att det kan va roligt...I princip skulle jag kunna validera bort även praktiken på hösten, då jag ska göra den på demensboende, där jag ju redan har erfarenheten..men den ska jag iaf göra, den vill jag göra, bra att göra sista praktiken för sen är man ju i princip klar med utbildningen.=) Lite att fundera på dock då med praktiken nu till våren, har ca en månad att flundra på det.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0