det blir tandläkaren

Har så fruktansvärt ont..så fick ta och ringa...å gissa vad hon säger, du har en tid den 2:a januari, klarar du dig til dess, när jag suttit och förklarat för henne att inte ens värktabletter hjälper över huvud taget...nej det gör jag inte sa jag, så de fick stoppa in mig på en akuttid idag...herre gu vad tror människan, att jag vill gå runt och lida hela jul och nyår...nåja, de har kanske många som vill komma och försöker...
Så, 10:50 ska jag vara där...så nu börjar den obligatoriska magvärken...usch, gillar ju inte att gå dit, men samtidigt så klarar jag inte denna smärtan.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: ROXY

uusch då :< har du hål?

hoppas inte!

2008-12-19 @ 10:27:58
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0