god morgon

Är så trött egentligen...men så rigde mamma strax innan 9, så då var det bara till att vakna...får se om jag somnar ngt i eftermiddag...stor risk för det.. Kommer vilket fall att bli en luuuuugn dag..=)
Har fått lite ont vid en visdomstand, eller snarare att ena visdomstanden biter i tandköttet hos den som är under, konstig förklaring, jag vet... Hoppas på att det bara är att jag är lite svullen i munnen efter igår som gör att jag biter, är det inte över tills imorrn får jag väl ringa tandläkarn så de får dra ut tanden. Fast en övre visdomstand är inte så farlig att dra ut som tur är...värre med de nertill ju som man måste operera ut...Men känns onödigt att lägga pengar på att dra ut den om det inte behövs, så väntar tills imorrn som sagt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0