Lång dag

Jaha, då var man hemma igen...Nej, jag har inte tränat tills nu...=)
Men först va vi iaf å träna, å sen gick vi in till stan, hälsa på farfar en liten stund och gick sedan och åt mat. Mums, tack mamma å pappa som bjöd oss=)
Sen gick vi lite på stan, Johan å jag hitta en ny klocka..



Den hänger nu i vårt vardagsrum, fast det var i köket klockan hade gått sönder, men flyttade in vardagsrumsklockan till köket istället.
En billig klocka men tycker ändå att den var helt ok.

Hittade även 2 träningstoppar på rean, kosta 149:- st egentligen, jag gav 118:- för båda!=)



Har jag nått nytt att träna i 2009=) Alltid roligt när man hittar ngt på rean, det brukar inte jag göra.

Nu sitter jag å väntar på att Johan ska sluta om nästan 3 timmar..men eftersom jag har haft sällskap hela dagen så gör det inte så mkt med några timmar ensam...slösar säkert bort en timme här nu med alla bloggar å sånt där å läsa...=)

En sak är iaf säker, tidig kväll kommer det att bli, är så trött...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0