lite ändringar

Har ändrat lite, gjort så det snöar lite mindre efter önskemål..hoppas att det blir lättare att läsa nu=)

Jaha...bröllopet då...så fina...fick tyvärr inte så där jätte bra bilder...å de som blev någorlunda bra fick de väldans röda ögon..trist...en bättre kamera ska inhandlas..nån gång..

Nu ska kvällen bli lugn..Johan ville ta sig ett glas vin, så det gör nog jag med...med alla tabletter...hum..ett halvt glas får jag kanske nöja mig med..
För det värken ganska bra vid tanden fortfarande, även om det kanske gör lite mindre ont stundtals..jag vet inte, kanske är det för att man vänjer sig vid att ha ont oxå...svårt att veta vilket..

Nu ska vi iaf slänga oss i soffan..Härligt=)

Grattis än en gång Ida, ni var så vackra=)



Kommentarer
Postat av: J.

Sv: Bättre med snön! =) Joo det är bra med mig, sj?

2008-12-20 @ 21:55:28
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: ROXY

gött med vin då? :>

jag ha kalasat med vänner, nu är jag ensam med en halvdeckad vän och kolllar på alien ;)

2008-12-21 @ 00:04:02
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0