Måndag morgon

God morgon.
Då var det måndag, idag är det dax för skolan, jag är dötrött..men det får jag leva med...är ju bara inte van vid att gå upp så här dax nu...visserligen har jag ju gått upp å börjat jobba 7 några gånger, men har vare helt dötrött då me...
Slutar runt 12 idag, sen blir det hem, se om jag hinner hem innan Johan åker å jobbar..kul annars...träffas inget alls typ..nu ligger han å sover å jag lär sova när Johan kommer hem. Trist såna dar, men så är det.
Torktumla ett par jeans i förrgår..det skulle jag inte gjort, de har krymt som f*n...=( Går och försöker töja ut dom nu...får se om de hinner bli sköna tills jag ska gå, annars får jag ta ett par andra och töja ut dessa när jag kommer hem istället.

Nu frukost.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0