min julklapp

Ja, då var man hemma från lite julfika på jobbet.
Julklapp fick man oxå, å tro inte att jag kan hålla mig tills julafton med att öppna, nyfiken vad företaget köpt ju...
En Lasse Åbergs mugg med tomte. Helt ok julklapp tycker jag.=)



Å så är det ju vår kamera som tar såååå klara bilder...eller inte...

Får nästan börja samla på de där muggarna, de är rätt fina, så kan man ju ha ngt som är tomtemotiv på, för jag har för mig att de där finns i ganska många olika..

Blåser ute så det är inte klokt...åkte med Johan hem på bussen så åkte direktbussen men då får man oxå gå lite längre innan man är hemma, dessutom tog jag svängen förbi lidl..man b lir helt slut av att gå i denna blåst, även fast det egentligen inte är så värst långt att gå...Nåja...nu är jag iaf hemma...ska bara när Johan kommer hem sen dra med mig Johan till coldman så vi kan köpa lite dammsugarpåsar, den som sitter i är sprickfärdig å ingen annan har vi...å jag tänkte lixom städa imorrn...



Kommentarer
Postat av: ROXY

hehe, kul kopp, han ser lite snuskig ut ;;)

2008-12-22 @ 18:07:37
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0