Tandläkaren

Det lutar åt att jag kommer få ringa tandläkarn imorrn...hoppas på att få en tid oxå...Jag som verkligen inte vill dit, men det gör ju så ont...biter mig i tandköttet hela tiden, å blir ju bara mer och mer svullen ju mer jag biter och biter ju mer ju svulnare jag bli...så känns inte som det finns så många fler alternativ än att dra ut skiten...men får se imorrn, kan ju alltid hoppas att det är jätte bra imorrn när jag vaknar=)



Annars är dte bara hoppa upp och plågas ett tag...
Fast jag vet förra gången jag drog ut en visdomstand så gjorde det faktiskt inte ont alls...bedövningen funkade jätte bra och de tyo vibrerade ut tanden, var klart på kanske 10 min...det värsta sen var väl bara att det blödde ett par dagar...men istället för att gå med smärta så här så får man stå ut med det...bara summan som kunde få vara lite mer human...

Sitter å funderar på vad jag ska äta till kvällsmat..trist när man ska äta själv både på dan och på kvällen...hade iaf nån fläskfilé gryta i frysen som det blev till lunch...torr som attan, men det gick ner iaf...Nu vet jag inte...men men, får rota lite i skåp och kyl å frys så kommer jag nog på ngt=)

Kram kram



Kommentarer
Postat av: ROXY

jag sitter nu och dricker lite grogg, sen vet jag ej, nått kul kanske :>

2008-12-18 @ 19:58:05
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Faller du? Inte jag

Vad är "endast" vänskap och när har det gått

för långt när det gäller dina vänners tankar

om din nu/dåvarande partner?



Det är vad vi diskuterar just nu.

Var med du också!



Tack på förhand.

Att/Om du gillar bloggen betyder, massor!

2008-12-18 @ 20:06:17
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Maria

Känner igen dina tankar för tandläkare. Mitt senaste besök var inte det bästa och inte det billigaste heller. Men måste man så måste man.

2008-12-18 @ 23:19:51
URL: http://mariapetersen.bogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0