tråååååååååååkigt

Den här dagen har gått så långsamt så det går inte att beskriva...Tråkigaste dagen ever!
Minns inte riktigt när Johan slutar, men ca om 2 timmar...å sen tar det ju ett tag för honom att komma hem oxå...*suck*
Höll på at somna i soffan förrut, hade jag gjort det hade jag väl typ vaknat när Johan kom hem..dvs. ingen mat förberedd...Inge bra...nåja, ska försöka roa mig en stund på king.com där kan man alltid fördriva en stund iaf, bara det kommer igång...verkar sega...allt för att retas med mig..
Kram på er, hoppas ni har det roligare än jag har.

Kommentarer
Postat av: ROXY

fick ej se hela körslaget, mannen min blev sotis på timo, haha!

men de var ju ej så bra, bara timo ;)

men nu är han ju ute, så blir ej mera sånt för mig :P

2008-12-27 @ 23:33:34
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0