det är ju f*n

Utan att ha ansträngt mig alls nu på morronen så har jag extrem huvudvärk...å den ger sig inte trots tabletter...så jäkla tpiskt nu när det är första dagen att komma tillbaka...men det är bara stå ut...inget mer med det...stanna hemma mer, det gör jag bara inte...3 dagar det ska jag allt stå ut...är ju ledig 3 dagar sen, får jag vila då=)
Ne, får väl ta å göra mig i årdning, snart dax att gå till bussen...trist att behöva gå så tidigt..men så är det, inte mkt att göra åt...bilen står hemma...så skulle jag inte ha så mtk tabletter i kroppen skulle jag tagit den, men vågar inte rikigt...å när jag hae denna huvudvärk oxå, inte rikigt konsentrad på att köra då...så får bli bussen...
Ha en fortsatt bra dag, jag ska göra det bästa av min..
Kram

Kommentarer
Postat av: Polina

Vill du att såå många så möjligt ska få se din blogg? Klicka dåå här http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=pollelina och bli medlem! Är alltid gratis och funkar hur bra som helst! : D

2008-07-01 @ 17:48:47
URL: http://pollelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0