fin fint idag

Idag mår jag ganska på topp faktiskt...skönt att slippa huvudvärk redan innan man börjat jobba iaf... Så kan man ju hoppas att jag klarar mig hela kvällen utan huvudvärk, det vore så himla skönt.
Kände mig ju lite trött imorse, men nu, trött men ändå pigg, så jätte skönt, så här ska man må, skönt med solen som är framme nu oxå, sommarn kom tillbaka, härligt=) inte för att det egentligen spelar så stor roll hur vädret är när man ändå jobbar, men man blir allt lite piggare av solen=)
Å om 28 timmar så har jag ledigt i 3 dagar...låter inte så mkt ju...28 timmar lixom...på det ska jag hinna äta först nu, gå till bussen, åka buss, vara på jobbet i 7 timmar, åka hem, sova, gå till bussen, åka till jobbet, vara på jobbet i 7 timmar..så är ju bara 14 timmar som jag är på jobbet, varav 1 timme är rast...det här kommer ju gå tokfort=) sånt gillas verkligen=)
Nu ska jag ta å fixa till mig nått å äta. Sen börjar det så smått bli dax att göra mig iårdning.
Ha en bra dag å kväll.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0