irreterad

Jag är så irreterad på detta med bussarna...blev nytt bussnät här i linköping i juni, de rörde om allt, nya busslinjer, det sägs att det ska ha blivit bättre, östgötatrafiken säger det...tätare å bättre turer...satt med Johan å funderade på var det blivit bättre, vi kom inte på en enda stadsdel det har blivit bättre till, antingen som till oss och många fler så är det MYCKET sämre, eller typ oförändrat...efter sommarn kommer väl vissa linjer gå oftare, men det är 3 linjer det...Å så är jag så irreterad på detta med att när jag slutar vid 9 så här så kom jag förrut hem kvart i 10, nu är jag hemma som tidigast 10, alltså tar det en kvart extra, det är fruktansvärt irretrande...så kul är det inte att sitta å åka buss å sitta å vänta på nästa buss...blä...önskar de kunde gå tillbaka till det gamla... De ska ju göra bättre för att folk ska åka mer buss och mindre bil, men när det gjort så här blir det ju att fler tar bilen istället för bussen...smart smart..
Nåja...ska snart hoppa i säng har jag tänkt...ska ju upp å jobba imorrn igen, men har kort dag då, 8-13, har dessutom bilen då, så då går det fort både till å från jobbet, skönt=) Johan han jobbar än så länge några timmar till...å imorrn jobbar han ännu senare, dock så börjar han imorrn inte förrän vid 18:50 ca tror jag...kul tis att börja...not...
Ska kolla lite bloggar å så nu...sen nattar jag.
God natt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0