lite mindre klädproblem

Började med mina funderingar på kläder igen...fast idag tog det inte sååå lång tid...en kvart kanske...slutade med en klänning iaf...å så tönten jag då med ett par byxor under...de är ungefär lika långa som klänningen så de syns inget speciellt..men jag gillar inte att enbart gå i klänning...sån är jag...får skylla mig själv att det blir varmare så...sen är den ganska urringad, å sist jag hade den kände jag mig inte rikigt bekväm, så det fick bli ett linne under oxå...svar ja, det kommer att bli svinvarmt...men jag ser vettig ut iaf...
Ska snart ta å äta lite, måste åka tidigt...åker buss...fastän bilen står hemma...gjorde jag igår med...duktigt tycker jag..=) men bensinen är ju så dyr, fastän den är billigare nu, vi tanka för 12.94...trodde aldrig priset skulle gå under 13 kr..men det gjorde den...=) fast nu har de höjt igen...men iaf, även om man tankat lite billigare än vanligt kan man ju spara på bensinen ändå, för billigt är det ju vikket fall inte, å jag har ju ändå köpt månadskort till bussen, så jag åker ju "gratis" lika bra att utnyttja då ju=)
Har skrivit räkningarna nu oxå...vi kör på det gamla hederliga viset, skriver för hand och skickar in...är nog inte många unga so, gör det...förrutom vi då...haha=) Blev inte så blodigt med räkningar den här månaden, skönt, då min lön ju blev lite mindre pga av att jag var sjukskriven i ca 2 veckor förra månaden...sånt förlorar man en del pengar på=(
Ne som sagt, ska fixa mig lite å äta nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0