lördag då

God morgon...
Nu sitter man uppe, dötrött, men det kan nte hjälpas, för ska snart iväg å jobba. Känns tungt när man ser Johan ligga i sängen å sova...men men, får väl slumra till när jag kommer hem, eller annars hoppas på att jag somnar tidigare ikväll...somnade först vid 2..inge kul alls när man ska upp klockan 6..fast låg till halv 7, tog mig inte upp...
Lite ont i halsen nu på morronen...jobbigt, får hoppas att det går över bara jag vare vaken en liten stund.
Idag är det svårt att säga hur vädret kommer att bli..kan bli regn, kan bli moln, kan bli sol, jätte svårt att säga genom att titta ut..Vi får väl se, blir det fint drar jag kanske med mig Johan ut en liten stund i solen.
Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0