regn å blåst

Fy vikket höst väder det är idag, det regnar å det blåser, å nån ljusning ser det inte ut att bli. Trist...
Kan ju bara hoppas att det blir lite uppehåll sen när jag ska gå till bussen, å ikväll sen...inge kul att gå i detta, å det värst är väl att paraply bara är att glömma, det blåser ju sönder på en gång i denna blåst...*suck*
Fattar inte att den här helgen gått så fort, har längtat länge efter den, få vara ledig 3 dagar å åka iväg å allt, men den bara försvann...nu ska det jobbas å jobbas igen, 6 dagar denna veckan, bara ledig torsdag..men men, efter helgen är jag ledig 2 dagar, så det är ju skönt iaf.
Kram

Kommentarer
Postat av: matilda

godmorgon, jag ska ha en tävling på min blogg, vad tycker du att jag ska lotta ut?

2008-07-07 @ 08:42:04
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0