sängen

Ska vara duktig..ska hoppa i sängen nu...eller ne, det ska jag ju inte, men ska iaf lägga mig i sängen, känner att det är dax för den..är trött, så i natt kan jag kanske somna tidigt... Sätta på en skiva med lugn musik, det är det bästa som finns att somna till, men det blir inte så ofta sen jag flyttade hemifrån, då hade jag alltid en skiva på, men Johan gillar det inte rikigt..så det är bara ibland han går med på det...får man respektera..störs han av det så ska jag ju inte ha den på, jag kan ju somna ändå... dock så är det väldigt avkopplande och så mkt lättare att somna.
Skulle vilja ha nån ny bok att ligga å läsa..men har ingen..tror iaf att jag läst alla jag har här hemma..förutom Johans alla böcker om andra världskriget, men dom vill jag inte ligga å läsa.. Får ta å kolla, annars får jag ta å köpa mig några böcker, bra tidsfördriv och rätt skönt att bara få koppla av å läsa, komma ifrån vardagen en stund.
God natt på er. Får se om jag skriver ngt imorrn, annars hörs vi när vi hörs.
Ett litet förlåt kanske, att jag inte uppdaterar så mkt nu för tiden, känner att jag inte rikigt har orken, att sitta å skriva 10 meningslösa inlägg..hellre då ett eller 2 där det finns lite innehåll..ibland känner jag helt enkelt inte för att blogga heller...tappat de flesta läsare å så...men använder mig av bloggen som dagbok, för min egen skull, kunna gå tillbaka, läsa vad som hänt osv...å ni som vill läsa, ni gör det, ni är så välkomna.
God natt än en gång.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0