slippa ensamheten

Johan har nu slutat, är väl hemma om ca en halvtimme...ska bli så skönt att slippa sitta här ensam...tråkdag..dessutom är jag så himla trött....skulle jag lägga ner huvet nu skulle jag somna, den saken är så säker...
Tråkdag ja...inte ens nån post har det kommit...inte ens nån reklam...det är ju fruktansvärt...åtminståne det kunde det väl komma...men nej nej...Jaja, som sagt, snart slipper jag vara ensam...Vi måste iväg å slänga lite skräp på tippen idag...trasiga fläktar å så där...tar bara plats av att stå här hemma å samla damm..vet inte varför det dröjt så...men idag sa Johan att vi ska slänga dom...så är väl bäst att göra det då=)
Lite brev som ska postas oxå, som jag glömde förrut när jag var ute, så då får vi tillfälle att ta en promenad sen.
Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till i utlottningen!

2008-07-23 @ 14:47:53
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0