3 timmar senare!!

3 timmar för sent ringde han...för ett samtal som tog 1 minut. Ja, det är typiskt läkare det...
Var iaf ingen borellia..men det trodde jag ju heller inte att det skulle vara...
Han tyckte det var bra att jag är sjukskriven till söndag å sen kommer igång, bra när det gått till att bara ha ont i huvet nån gång ibland, å orken kommer att komma mer och mer. Blir nog bra att komma igång å jobba nästa vecka, börjar först på tisdag eftersom jag har ledig dag på måndagen...så än så länge är det vila som kan gälla om jag känner att jag behöver..fast imorrn finns det inte så mkt tid för vila, men ska förbereda mig, ska ta värktabletter direkt på morronen, tror även jag ska ta mig ett par koffeintabletter så jag har lite extra ork..dricker ju inte kaffe jag, å nu när jag ändå har koffeintabletter hemma kan jag ju alltid ta några, för trötthet ger ju lätt huvudvärk, å lättare för mig just nu...ska bara försöka komma ihåg dom oxå..haha...ska nämligen börja flytten redan klockan 7 imorrn bitti...så det kommer få bli tidigt i säng, jag klarar mig inte rikigt på bara typ 6 timmar som man kunnat klara sig på förrut...eller inte klarat mig på det heller egentligen, men trött är ju egentligen ingen fara att gå å va ibland, men ett tag framöver får jag passa mig för att vara så trött, för huvudvärk är inge roligt att ha...
Igår var det ju lite jobbigt dag med huvudvärk som inte ville ge sig...men helt plötsligt igår kvart i 9 så försvann den...konstigt det där...nåja, idag mår jag ganska bra, lite trött, men inte så farligt. Så känns himla skönt...Ska ta tag i lite städning om en stund, å sen kanske om jag orkar baka ngt, kunna ha med till fika imorrn...det vet du jag prata om syster=) sjukt sugen på en saftig sockerkaka..men får se..beror på hur mkt ork det finns efter dammsugning å toastädning...nån storstädning kommer det iaf inte bli...orka..ska inte göra mer än jag klarar av...känns helt onödigt att börja storstäda å sen inte orka å lämna en massa helt å hållet...hellre då halvdan städning hela lägenheten...slippa se de stora dammråttorna...sen behöver det ite vara tipptopp just nu känner jag, ingen som kommer att komma på besök ändå...å skulle så bli fallet, ja då får de ta att jag faktiskt varit dålig å att Johan inte gjort ett skit...så då är det väl mest han som får skämmas...hehe=)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0