dessa läkare aså

Hum, nu sitter man här å väntar å väntar...läkarn sa han skulle ringa idag klockan halv 9...han har fortfarande inte ringt...det är så typiskt...bara sitta å vänta å känna att man inget kan göra...Jag som behöver ringa kvinnohälsan, men de har bara telefontid mellan halv 9 å halv 10, å det är sånt där nummer så man får ringa å lämna sitt nummer så ringer de upp...men det blir det ju försent till..ååå...så typiskt...kan de aldrig hålla det de säger...
Idag kvart i 6 typ ringde de från jobbet å fråga om jag ville jobba, ee ne, jag är lixom sjukskriven..å skulle jag inte varit det hade jag ju ändå jobbat så...lite dumt på jobbet, finns inget bra system där det står vilka som jobbar eller är sjuka osv, så de måste ju ringa runt till alla...bara inte så kul tid att bli väckt kanske, jag har inga problem att somna om, men det finns ju dom som kan ha det.
Väntan, väntan, väntan...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0