Fredag morron

Morron eller förmiddag, allt beror på vem man pratar med...för min del kan dte ibland vara morgon å ibland förmiddag, allt beroende på hur jag jobbar, idag är det iaf morgon för min del.
Natten har bara försvunnit idag...jag hade tänkt å gå upp vid halv 8...hade jag ställt klockan på, men så orka jag inte, så ställde om den typ 20 minuter om å om igen, tills nu för ca 20 min sen, då tyckte jag att det var dax att ge sig upp, någorlunda pigg oxå, observera någorlunda...men iaf tillräckligt=)
Idag som de sagt regn...det är så gott som klarblå himel å ca 15 grader iaf, så de som tar studenten idag här får iaf ganska bra väder..fast vi hade ju typ så här med, fast kallare, å sen kom ju molnen in när vi hade själva avslutningen å sen kom ju regnet när vi hade sprungit ut...En sån här dag vet man aldrig..fredagen den 13:e å allt...var det för oss oxå..fast jag är inte så värst skrockfull, så tror inte ngt händer ändå...
Kram

Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

ha en bra dag! (:

2008-06-13 @ 09:33:29
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0