God morgon

Torsdag...bara den här dagen är gjord, bara klockan blir ett, då kommer det kännas som om veckan är gjord..härligt=)
Lite bättre idag, har kunnat ligga på bara 2 kuddar i natt, istället för 4...brukar ligga på 1. så snart så...dock ganska täppt i näsan nu, men det är väl helt förståligt när man legat ner hela natten, så om nån timme skulle jag tro att jag mår bättre.
Idag kommer jag ha bilen, men ska skjutsa Johan till jobbet först, så jag kommer komma ganska tidigt...men men, får man sitta å prata skit med natten...det går det med.
Det sköna är ju att jag kommer hem tidigt, å när jag kommer hem kommer Johan ha maten klar, för han jobbar delat idag. Inte helt fel att få komma hem och dte är klar, händer dock allt för sällan kan jag lova...
Ha en bra dag.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0