God morgon

Ja, jag håller mig visst till lite varannan dag...ska ju inte sitta en massa vod datorn, därför blir det inte mkt skrivet...längtar tills jag är tillbaka å kan skriva en massa igen...mitten av veckan eller så kanske..så länge får ni nöja er med att det blir nått inlägg å här varannan dag eller så...beroende på hur mkt jag känner att jag orkar..
Blev väckt imorse, eller, det har jag blive de flesta mornar nu...folk är inte vana vid att jag sover så länge, sen är det ingen som ringer så där värst tidigt heller...idag ringde tex farmor, kvart över 10, jag som sov som bäst..nåja, nån gång måste jag ju vakna, får sova nån timme eller 2 i eftermiddag oxå, känns som jag måste börja försöka hålla mig vaken lite...fast jag är bra trött, den saken är då säker, ögonen bara hänger på mig.
Har inte så värst mkt att berätta om de senaste dagarna..sover ju mest, å vilar å så där...
Midsommarafton, har för mig att jag skrev om det innan vi åkte till mamma å pappa, iaf så blev det mat å så där, å efterrätt å fika, men efter fikat var jag så trött så det var bara till att åka hem å sova..dte värsta var väl dock bilresan, inget rolig alls, huvet hängde inte med alls, otäck känsla, men det blir väl bara bättre å bättre antar jag, sakta men säkert, för att jämför med hur det var de första dagarna som dålig å nu så märker jag väl viss skillnad, från dag till dag känns det inte som det blir bättre, men om man kollar tillbaka som sagt, då vet jag att jag blive lite bättre.
Återkommer nån annan gång.
Kram på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0