God morgon

Måndag då..denna helgen har verkligen gått fort...Börjar ju min "friska vecka" med ledig dag, går på först 14:00 imorrn...Men idag ska jag hjälpa anders med lite flyttstäd...mamma å syrran skulle väl hjälpa till oxå, fast syster kommer säkert senare då hon jobbat inatt.
Idag vakna jag halv 7, pigg fast ändå trött...gick inte att somna om iaf, å eftersom jag ändå skulle upp halv 8 så var det ingen större idé att ligga å bara försöka å försöka... Somnade ändå runt halv 10 igår kväll, så 9 timmar får räcka för min del idag...kommer säkert behöva ta igen lite sömna sen igår, får väl ta nån timme om dagen eller så=)
Var ju uppe hos syster å anders igår igen då..Mest Johan som hjälpte till att få upp lite mer möbler, fast va inte så mkt kvar, men så är Johan den mänskliga kartongpressaren oxå, så där hade han att göra...
Själv gjorde jag väl inte så mkt...var så jäkla trött ju efter att sovit så pass lite, huvudvärken kom oxå...nåja...Nu när de fått upp ännu mer så är jag ännu mer avis... Nåja, vi får väl köpa lite annat å så när vi sen flyttar nån gång..kommer väl dröja lite dock...ska ta å plugga färdigt först 1½ år där, å sen kanske få ett jobb oxå, så jag har fast inkomst, så vi har råd med större lägenhet. Det får bli då det.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0