kladdis

vad gör man lixom när man har grädde som man ser går ut imorrn...hallå lixom..enda sen vi var relativt små så har vi satt syster på att baka kladdkaka när man haft grädde med dåligt datum...ja, kanske ett tiotal år eller så...så det där sitter ju så klart i...så bakade en..men problemet är ju att vi bara är 2...vi lyckas aldrig äta upp en hel kladdkaka, halva brukar hinna bli uppäten, men sen ligger den där å blir hård å äcklig...men mamma gav mig tipset att jag kunde frysa in...ja, det kan man ju göra...så det får bli så denna gången. slipper man kasta en helv kladdis lixom, känns aldrig bra i hjärtat att slänga ngt som är choklad...=)
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!



vill önska en fortsatt bra dag.

kolla gärna in på min blogg för jag lottar ut en leksak ler från mylovetoys.se

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-12 @ 18:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0