Sveriges nationaldag då

Idag är det många som är lediga...inte en annan då...Jag ska snart iväg, men ska ju inte klaga, jobbar bara mellan 7-13, å så ger det ju mer pengar att jobba en sån här dag, så det får allt gå=)
Om bara den här jäkla förkylningen kunde lägga sig nån gång oxå, är så trött på den...jaja, nu blir det ju vila i 2 dagar till, så få hoppas att det räcker då...Det gjorde ju inte det sist, men tyvärr är det ju svårt att bli av med förkylningar i värmen.
Många på jobbet som är hemma just i förkylningar, har väl kännt att jag oxå har velat stanna hemma, vissa lägen är det väldigt jobbigt att jobba när snoken rinner å man får hostattacker, men det har ju ändå funkat, så länge man är envis så=)
Nu ringer snart Johans klocka oxå, se om han orkar sig upp då, han hade tänkt gå upp samtidigt som jag, men han orka inte det då...jag förstår honom, kan man sova länge så gör man gärna det.
Ha en bra dag.
Kram


Kommentarer
Postat av: Ann

Men det är ju en ära!

Det kommer du klara galant!:)

2008-06-06 @ 05:50:56
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: jayne

Att hissa flagan kommer du att klara!!! Jag brukar vara den som får ta ner flaggan på vårt jobb... går bra!!

Ja..du sova. Jag hade tänkt sova ut idag.. men vaknade vid 5.00... men låg kvar till nu... TYPISKT va.... Men men..Hoppas du får en bra dag trots jobb och snuva

2008-06-06 @ 07:14:23
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0