God morgon

god morgon.
fast gick upp för en timme sen...men ändå...=)
vi sov typ mestadels av natten i soffan vi...båda somnade väl strax efte 10 eller nått...sen vakna jag vid kvart i 4..så då drog jag med mig Johan till sängen istället.
Orkade inte gör den där pollyfluffen igårkväll när vi kom hem, så gjorde den nu direkt på morronen istället, så får jag göra trårtan framåt 3 eller 4 eller nått...så ska den säkert vara tillräkligt kall för att kunna vispas...annars får jag väl göra tårtan ännu senare.
Nu ska vi snart iväg å storhandla...bland alla andra...för idag ska väl alla ut, köpa påskmat å sånt...jaja...vi får trängas lite, det går det med=)
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0