Första advent



Idag får man tända första ljuset...om man bara hade ljus att sätta tända oxå...får inhandla det idag...

Idag blir det mat och fika hos mamma och pappa, så ska bege mig dit sen, fast inte än på ett tag.

Innan dess vet jag inte rikigt vad jag ska hitta på, fick fram tomtar å så igår, fick lite extra energi, eller rättare sagt, jag förstod att jag inte skulle ha ork till det idag...=) Allt som jag brukar ha är inte framme, men jag orkar inte..dte får va lite mindre i år helt enkelt...Eftersom vi inte ska ha nån gran idag så kan jag ju kanske pynta lite mer framåt jul istället, för att göra det lite mer juligt. Så får det bli=)
Det luktar pepparkakor över hela lägenheten...blir man ju bara lite sugen av...Men samtidigt så luktar det ju verkligen jul=)
Nu ska jag kolla runt lite innan jag kommer på vad jag ska hitta på unde förmiddan.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0