God morgon

Sove lite mer i natt...4 gånger tror jag att jag fått gå upp inatt, bara...så sovit lite bättre iaf...
Natten som kommer kanske blir ännu bättre, då har jag ju fått i mig 3 tabletter till...
Idag är det iaf skolan ett par timmar då...skönt att få komma iväg lite...faktiskt, sen blir det väl hem å ta det lugnt, det står lite disk, men känner inte för att göra den just nu...får se vad jag känner om ett litet tag, annars tar jag de när jag kommer hem är inte så mkt så det går egentligen ganska fort...
Johan slutar vid 3 idag, så dte blir väl jag som får ta och fixa mat tills han kommer hem oxå, se vad det blir...orkar jag inte tänka på just nu...
Nu ska jag innan jag gör mig iårdning läsa lite bloggar å så.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0