min rygg....

Gardinerna är uppe, nya dukar, stakarna i fönstrena och pepparkakshuset är klart..men nu har jag så ont i kroppen så orkar inte mer just nu...Har dessutom disk som står..den måste tas, men inte just nu...jag orkar bara inte...
Vad gäller pepparkakshuset så var det samma visa som förra året, ena långsidan var så klart trasig...förra året försökte jag laga med kristyr, sätter ändå ihop huset med kristyr, men då höll det inte och gick sönder ännu mer, så tog å laga det med smält socker i år, så nu håller det ihop iaf...Och huset har 4 väggar, förra året bilr det ju bara 3 väggar...
Jag orkar inte ta kort på det just nu..men lovar att det kommer bilder...Ska pynta och så imorrn me, så kanske blir jag klar då och kan ta lite bilder...
Nu slutar Johan om 4 timmar...vad fort dagen ändå har gott...

Idag kommer syster å Anders hem, de har vare i London sen i onsdags, ja, jag är skitavis, skulle oxå vilja åka iväg, komma bort...men iaf, i dag kommer de hem, i sverige är dom nu..mamma å pappa åkte upp för å hämta dom, slipper de sitta å vänta på bussen i flera timmar. Ska bli roligt att höra dom berätta och se kort..alltid kul när nån kommer hem från semester, framför allt om man aldrig varit där själv...Samma sak i somras när mamma å pappa var i Kroatien, jätte kul att höra och se bilder av hur det var..tyvärr kan man ju inte rikigt föreställa sig hur det var..men ändå kul...=)

Det är så mörkt i fönstrena nu...har alltid vanliga fönsterlampor tända annars, men nu är ju de inte kvar å lyser och stakarna vill jag inte tända förrän imorrn..vet inte om jag kan hålla mig..gillar ju inte när det är mörkt i fönstrena...å många har ju redan i början av veckan satt upp sina och tänt dom...vissa för flera veckor sen...Jag får se hur länge jag står ut med mörkret helt enkelt...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0