pluggat

Jag som trodde jag skulle lägga mig å sova en stund efter att Johan hade åkt...men nej nej, satte mig först med kalendern, precis när jag hade plockat undan fick jag telefon så satt å babblade där ett tag, å sen när jag tänkte att jag slänger mig ner i soffan en stund å slöar så började de där arbetena från skolan ploppa upp i skalen, så satte mig med skiten, inga roliga uppgifter alls...men gjort en hel del iaf, det var 3 uppgifter å jag har gjort 2, den sista är lite lättare, tror jag..men man vet aldrig, men orkar inte göra mer nu, efter att man gjort det klart sen är det ju dax för renskrivning oxå...nåja, det är bara göra å se glad ut...men känns ju som att det är skönare att göra klart det så fort som möjligt än att sitta där sista dagarna. Jag som inte göra så mkt annat heller, kan ju lika gärna plugga på då...men som sagt, inte mer ikväll.
Jag är så trött...ögonen går i kors...får ta mig i säng skapligt ikväll tror jag.
Imorrn sen blir det först träning, sen blir det till farfars gamla lägenhet igen å hålla på och städa å sånt där, måste oxå åka med möbler därifrån till boendet som farfar har nu, så det lär gå en del timmar där imorrn...Johan jobbar, så han slipper allt det där...Jag skulle gärna slippa jag med, men samtigt så vill jag ställa upp, mamma å pappa kan inte göra allt det där själva...eller kan å kan, men det går ju snabbare om man är fler, å lika bra att få det gjort ju.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Ann

Skönt att höra! ibland tror jag att jag är knäpp!

2008-11-14 @ 19:17:14
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0