så trött

Jag är så trött...men jag vet ju heller inte hur jag reagerar på pencillinet...kanske det är det som gör att jag är så trött...omöjligt är det ju inte...
Imorrn är det skolan som gäller i 2 timmar...inget jag egentligen bhöver gå till, eftersom jag validerar bort praktiken, men kan ju vara kul att träffa alla...det går ju några veckor emellan...Men så känner jag oxå att det får bero på hur jag känner mig...måste jag fortfarande imorrn springa på toa hela tiden så blir det ju jobbigt, så får se hur natten går, då har jag ju hunnit ta 2 tabletter, imorrn innan skolan har jag ju tagit en 3:e... Så det går kanske...Torsdag är det dax för mig igen att jobba..då borde jag iaf inte behöva springa på toa hela tiden...då har jag ju hunne me många tabletter.

Ska nog gå å dra på mig mer kläder...fryser så fruktansvärt.

Ha en bra kväll kära läsare.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0