Torsdag morgon



God morgon...eller nått...
Jag känner mig totalt slut...va så trött igår, men tro inte att jag kunde somna för det...somnade runt halv 2, å sen ringde klockan halv 8..å då hade jag inte sove något vidare de där timmarna...avsky förkylningar...=( Jag skulle vilja sova bort hela dan..men dte går ju inte, ska ju ta mig till jobbet, visst skulle jag kunna sova lite till, nån timme eller så...men det är inte lätt heller att sova när näsan rinner eller är täppt om vart annat...Tur jag har kort dag på jobbet...tar mig väl ett par värktabletter innan jag åker så kommer det nog att gå bra=) Det är bara så typiskt, förra gången jag skulle jobba var jag sjuk, fast den gången var det ju magsjuka, då kunde jag ju inte jobba, verkligen inte, denna gången oxå sjuk, men inte så pass att det inte går att jobba iaf, å sen brukar ju mornarna vara värst, så framåt 12 när jag börjar mår jag ju kanske mkt bättre...Håll tummarna..=)
Men iaf, fram tills jag ska åka ska jag bara ta det lugnt, inte göra ett knop för mkt...när jag kommer hem sen ikväll ska jag heller fasen inte göra mkt...slöa framför tv:n å försöka somna tidigt...
Nu bloggrundan.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0