torsdag redan

God morgon....eller ja, har vare vaken ett tag, men sätter mig ju här nu, första inlägget å allt.
I natt har vare en sån där natt då jag sovit hur bra som helst, inga drömmar som stört, inte som jag minns iaf, å kände mig utvilad när jag slog upp ögonen, så ska det vara=)
Idag blir en dag som alla andra...lugn...ska dra med mig Johan på promenad om ett tag tänkte jag, skapligt väder idag, så lika bra att passa på att gå då, och medans Johan är hemma, kvart i 2 åker han å jobbar...sen är man ensam hela eftermiddan å kvällen...såååå kul..men det går.
Dom håller på att byta elskåp här precis utanför vår dörr..så det låter nått fruktansvärt mkt...å snart bryts väl strömmen...tur jag sitter vid trådlösa då, får batteriet arbeta lite, annars hade ju risken funnits att allt bara hade försvunnit helt plötsligt...
Nu blir det lite bloggläs å så där innan vi ger oss ut.
Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan.

badrummet blir kalas bra. =) klinker golv och kakel som vägg istället får tråkig plastmatta. nu börjar det bli ordning på torpet. i stort sett bara duschen kvar som ska in och sen så ska det ju städas men vi kommer kunna duscha i helgen. UNDERBART!!!! hoppas du mår bra. När har du pluggat färdigt föresten och vad läser du? Är det USKA eller har jag bara fått för mig det????

Kram. Hälsa Johan

2008-11-06 @ 12:06:50
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag hade rätt =) vad duktig jag är.

allt är ok, men läs min blogg om dagens inlägg så förstår du varför det inte är mer än ok.

Kram

2008-11-06 @ 12:26:13
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0