God morgon

Här är vi uppe tidigt idag...har tvättstugan, så maskinerna är igång där nere nu.
Får väl säga att det är rätt skönt att det var den här helgen å ställa om klockan, för då känns det ju iaf som om klockan är 8 istället för 7.=) Men trött, det är man ju ändå så klart...
Sovit lite så där i natt, legat å lyssnat på regnet, haft ont i foten å lite...foten ja...varje jäkla kväll får jag ont i nån kroppsdel, det är så jag funderar på om nån sitter med en woododocka å gör mig illa varje kväll...varför skulle jag annars få ont lite här och var, olika ställen altid...lustigt detta...jobbigt oxå...
Däckbyte idag så fort vi är klara med tvätten, skönt att få på lagliga däck, å dessutom är det rätt skönt att få på vinterdäcken, man vet aldrig när halkan kommer, även om snön inte kommer än kanske så kan det ju bli bra halt..å snö kan dte ju för den delen komma när man minst annar det oxå.
Nu ska jag kolla lite bloggar å nyheter innan det är dax att gå ner till tvätten igen sen blir det frukost för vår del=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0