inne

Blev en promenad på ca en timme....va rätt skönt ute måste jag säga...har även legat å läst i boken...nu börjar det klarna, nu är den inte så rörig längre.. Låt den rätte komma in, heter det..skriven av John Ajvide Lindqvist. Har kommit en fjärdedel av boken ca...å den är verkligen sån där så man inte rikigt kan sluta läsa...Får väl se om den är att rekomendera när jag läst färdigt den.
Tiden har gått så fort idag, nu är det ju inte så många timmar kvar tills Johan kommer hem...betyder ju att jag måste fixa med maten om en stund...eller, kan ju vänta ett bra tag till, men sätter jag mig med boken en stund till kommer det att kännas som om det snart är dax..=) Gott, börjar bli hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0