plugg klart

Då var jag klar med arbetet med intervjuer å skit...skönt=)
Så nu kan jag göra lite vad jag vill tills jag ska åka iväg å möta syster...blir till ikano...e ju så tråkigt väder, regnar för fullt..inte kul alls=(
Ska innan jag åker iväg iaf ta hand om disken som står, slipper man komma hem till den sen, å Johan slipper oxå komma hem till den...så tråkigt när det står ju...även om det bara står lite grann så är det fasen inte roligt att komma hem till.
Det där med å städa oxå då...men det får som jag skrv tidigare vänta...ingen lust alls till sånt.
Börjar bli lite hungrig, har som vanligt när jag är hemma inte ätit frukost..men måste ju ha i mig ngt innan jag åker iväg sen...tänkte först ta mig en macka, men är så himla sugen på pannkakor med glass..gott med glassen oxå till min onda hals...så det lutar åt att det blir det..tar ju inte så mkt tid å bara steka på sig några stycken.=)
Så om man kanske skulle ta tag i lite..snart...=) tiden brukar ju gå så fort när man ska iväg, så ska jag hinna med ngt är det väl bästa att jag inte sitter här hela dan...Skolarbetet var ju det som var viktigast...att sitta å skriva här är ju knappast ngt som är viktigt..
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0