såå lessen

Det har hänt ngt idag som gör att jag inte mår så bra just nu...tänker inte skriva om det här eftersom jag känner att det inte rör nån annan...Men det där när man får åka till akuten å kanske sitta å vänta i evigheter å själv sitter man å inget vet å bara väntar på att få reda på saker....Men som sagt, skriva om andra ska jag inte göra, men att skriva om mina känslor kan jag. Man kan verkligen hamna i chocktillstånd så snabbt...även fast det inte
hänt en själv ngt, jag kan bli så förkrossad, svar nej, det handlar ej om liv eller död, men det kunde gjort, det är det som gör det ännu värre tror jag.
Brukar kolla på sjukhuset så här dax, men pallar inte rikigt det idag...kommer inte kunna sova inatt innan jag får reda på hur allt är, dte gör inget, ska ändå inte upp imorrn, inte jag iaf...jobbigt för de som ska upp å jobba imorrn...men ännu värre för den detta gäller.
Kanske avslöjar mer senare om detta...får se.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0