sitter man här igen

Sitter man här igen då...Inget bättre för mig...Johan la sig i badet å jag har precis slagit in första julklappen...mamma å pappa blev de första jag hitta ngt till...fast en putte sak bara...men alltid kul när man springer på saker, lika bra att handla på då...så kul iaf att få slå in paket=)
Men nu som sagt blir jag väl sittandes här en stund...
Lite fundersam, hade ett obesvarat samtal på min mobil, ett skyddat nummer, så vet ju inte vem det var...det har heller inte ringt upp å inte ringt hem, så är väl mycket möjligt nån teleförsäljare..men nyfiken blir man ju ändå...Men får väl fortsätta att vara det..
Johan stod å diska, helst plötsligt hör jag honom svära...å jag bara jaha..vad har hänt? Då hade en av våra ungsfasta formar gått i 2 delar, han hade bara stått där snällt å diskat när den delade på sig...mysko...nåja...ingen skada skedd, han blev ju inte skadad.
Sitter oxå å tänker på min kära syster, hur ont hon har å allt sån där...hemskt...men blåmärken och svullnader försvinner..dock kommer väl själva händelsen sitta i bra länge... Som för mig förra året när jag blev avmäjad vägen av en lastbil..inga större skador alls, förutom vår bil då som ju böev skroten av...men matriella ting är skit samma...men iaf, jag avskyr ju lastbilar fortfarande...vissa saker sätter sig tyvärr...men tiden läker väl såna sår oxå...
Ibland sitter man med många tankar...nu var ju det här inte så många, men allt jag tänker skriver jag ju så klart inte ner här..en del vill man hålla för sig själv.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0