Vilken natt

God morgon...
Ska vi säga äntligen morgon kanske...
Det börja med under natten att jag vakna av att Johan låg och sparka på min ena lilltå...det gjorde skitont, sparka på den med hälen, drog ju bort den så klart, men kunde inte röra den först, när jag gjorde det gjorde det så ont...låg å halvskrek, va ju tvungen att tänka lite på grannarna oxå.. Nåja, smärtan gick över och jag kom undefund med att han inte har sparkat sönder tån på mig...jäkla fasoner, undrar vad han drömde egentligen...
Nån timme efter vaknar jag av att jag har kramp i vaden...det gör ju så äckligt ont...låg å grät i en kvart ca...somnade till slut om...Vaknar igen efter ca en timme, kramp igen...Svar nej, inte skönt alls...h-vetes natt...har lite ont i benet nu...lixom stel...å jätte rädd för att få kramp igen ju...
Låg och drömde nått lustigt oxå, eller mer obehagligt, men kommer inte ihåg drömmen, bara vet att jag inte gillade den, vaknade typ en minut innan klockan ringde...Är egentligen jätte trött och det skulle vara skönt att få somna om, men samtidigt känns det som om det är lika bra att jag håller mig uppe nu..
Det var min natt det..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0