dagen

Då har dagen gått...
Först var det skolan, blev sen hemifrån så var bara att skynda som fasen till bussen, jag hann, lätt=)
Sen hem, sketa hungrig, så stekte mig lite pannkakor, orkade inte vänta tills Johan kom hem, så han fick äta när han kom..Sen bakade jag...en sort till, så nu är vi uppe 5...imorrn blir det ännu mer baka, men måste som sagt plugga då oxå..inga lugna stunder här inte...
När Johan hade kommit hem å ätot å så åkte vi ner till stan, jag hitta mig myspys tröja...perfekt att ha i skolan sen, vi har så extremt kallt där...så varma kläder är ett måste om man är frusen som jag...
Hem vi for å kolla idol sen igår...lite kvällsmat fixas nu, å sen blir det åter tv tittande...
Ska ta å hjälpa Johan lite.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0