får skylla mig själv

Vi va på stan syster å jag..hitta ett par jätte snygga stövlar...440 kr å så får man räkna på 50-60 för omklackning...så ca 500 då...känner ju att det är lite för mkt pengar...nåja, vi gick hem utan skorna..trots att Johan i telefon sa att jag skulle köpa dom annars lär jag ångra mig...men iaf, vi kom hem till syster, jag ångrar mig..så klart...dock tycker jag fortfarande det blir lite fö mkt pengar..jag vi har det ju inte hur bra som helst nu när jag pluggar, så vi åkte iväg till ikano, johan kom å hämtade oss kollade andra butiker oxå, på lite billigare skor..men ne, hitta inget så klart...så in på din sko igen, fast inte samma butik nu då...tyvärr...för där fanns ju inte skorna i min storlek...så klart...han fråga om han skulle ringa in till stan så de fick lägga undan dom, men då kände jag att ne, det är ödet, jag ska inte ha de där skorna...så det får va...även fast jag bra gärna skulle vilja ha dom..men är man en klant så är man...
Vilket fall som helst så har det vare en bra eftermiddag å mysigt att få umgås lite med syster yster.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0