god morgon

Tisdag å det är dax för skolan...
Blev inte så många timmars sömn i natt, men är ändå inte så värst trött lustigt nog...Hehe..drömde om att jag var hos tandläkarn, å det var så verkligt, precis som om jag vore där, så när klockan ringde så fatta jag visserligen inte så mkt, men var ändå pigg...skönt...det kommer väl ikväll sen istället...
Idag efter skolan blir det nog att åka å handla om jag orkar, behöver ha hem en himla massa...Blir så tomt på mat efter ett tag...Och sen är det tvättstugan som gäller idag me...sååå kul..Men annars kommer kvällen att  få bli lugn...säkert lite plugg eftersom vi kommer att få arbete idag..men det är bara att ta tag i så är det snart avklarat...
Nu ska jag lite snabbt kolla nyheter å några bloggar.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0