hemma igen

Ja, det vet ni ju inte, men tog å åkte iväg hem till mamma å pappa en stund, skönt att komma iväg ett litet tag när man ändå bara är själv hemma...
Nu får jag iaf sitta i min ensamhet...kvällsmat är ju då tanken..ska ta mig en sån där liten power pan pizza å ett stort glas juice till det...blir väl lagom till idol...uttagningarna brukar ju vara ganska roliga att kolla på..=)
Sen skulle jag tro att det blir ganska tidig kväll för mig, är trött å börjar få lite huvudvärk...annars skulle det ju inte vara nån fara om jag höll mig vaken länge, eftersom jag ju inte ska upp till skolan eller så imorrn, vi ska dock åka å träna ett tag tänkte vi, men måste ju låta Johan sova några timmar först, så blir väl runt 9 eller så...
Ska lite snabbt nu kolla bloggar å sen värma min lilla pizza=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0